תקנון HATTORI
- האתר WWW.HATTORI.CO.IL ( להלן: ״האתר״) מופעל על ידי יעקב בנוז ח.פ 033580044 (להלן: ״החברה״)
- תנאי השמוש והרכישה המפורטים להלן ו/או כפי שיפורטו מעת לעת באתר מגדירים את הזכויות והחובות בעת השימוש באתר ובעת הזמנת המוצרים המוצעים בו (להלן: ״התקנון״).
- המשתמש (להלן: ״הלקוח״) נדרש לקרוא בעיון את התקנון בטרם גלישה באתר או הזמנת מוצרים.
- בכל שאלה ניתן לפנות אל החברה ישירות –
- בכתובת: רחוב טשרנחובסקי 21, תל-אביב, מיקוד 6329136
- טלפון: 050-2260414 / 03-5277971
- מייל HATTORI.BANOZ@GMAIL.COM
כללי
- הלקוח הינו בגיר (בן 18 ומעלה) בעל כתובת דואר אלקטרוני.
- תקנון זה מהווה הבסיס החוקי להזמנות ולגלישה באתר והוא בלבד המסדיר את היחסים בין החברה ובין הלקוח באתר.
- החברה שומרת לעצמה את הזכויות לשנות את התקנון, להוסיף עליו או לגרוע ממנו לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא צורך בהודעה מוקדמת.
- התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד.
אישור קריאת התקנון
- המשך גלישה או רכישה של מוצר באתר מהווים את הסכמת הלקוח לתנאי תקנון זה ביצוע הזמנה דרך האתר.
- רכישת מוצרים תתבצע על ידי לקוח רשום באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יובהר כי מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה.
- יש לוודא שפרטי ההזמנה הוקלדו במדוייק. במקרה של פרטים שגויים החברה אינה אחראית להספקה והאחריות בידי הלקוח בלבד.
- עם ביצוע ההזמנה תבצע החברה בדיקה של תקינות כרטיס האשראי שהוזן על ידי הלקוח עם חברת האשראי ולאחר אישור החיוב תשלח הודעה ללקוח שהעסקה אושרה.
- פרטי ההזמנה כפי שהזין הלקוח בטופס ההזמנה ורישום העסקה במחשבי החברה יהוו ראייה סופית לנכונות הלקוח בקנייה.
- במקרה שלא אושרה העסקה על ידי חברת האשראי יקבל הלקוח הפעולה הודעה מתאימה לצורך הסדרת אישור העסקה מול חברת האשראי.
- הגשת פרטים כוזבים מהווה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
- יצויין כי במקרה שהלקוח יבחר באפשרות תשלום באמצעות PAY-PAL, החברה תוכל לגבות את התשלום רק לאחר קבלת התשלום מ-PAY-PAL . השימוש וקבלת האישור כפוף לתנאי השמוש ומדיניות הפרטיות של PAY-PAL ולא של האתר.
מדיניות הפרטיות
- החברה לא תעשה בפרטי הלקוח כל שימוש אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של האתר המהווה חלק בלתי נפרד מתקנון ותנאי רכישה אלה.
- האתר מתחייב שלא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצורכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.
- אין להעתיק, לשכפל, לפרסם או להשתמש בכל דרך בתכנים המופיעים באתר. יודגש כי התכנים הם קניינם הפרטי של החברה וכל המפר חוקים אלה עובר עבירה פלילית.
- במקרים שאינם בשליטת החברה או במקרים שנובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק עקיף או ישיר שיגרם ללקוח אם המידע יגיע לגורם עויין שיעשה בו שימוש ללא הרשאה.
מדיניות הספקת המוצר
- הכתובת שהוזנה באתר על ידי הלקוח תהווה הכתובת להספקת המוצר.
- אם לאחר ביצוע ההזמנה יתברר כי המוצר אזל בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה ללקוח בתוך שני ימי עסקים. הלקוח יוכל לבחור בין קבלת מוצר חלופי ובין קבלת החזר כספי מלא בגין המוצר שאזל.
- הספקה בתחומי ישראל:
- הספקת המוצר ללקוח תתבצע על ידי חברת שילוח או דואר רשום או באיסוף עצמי.
- עלות משלוח 35 ש״ח.
- הזמנה בסך כולל של 300 ש״ח ומעלה המשלוח יבוצע ללא עלות.
- זמני הספקה:
- איסוף עצמי יתאפשר במהלך שעות פעילות חברה בתיאום מראש בלבד.
- חבילות למרכז הארץ (גדרה עד חדרה) יופצו בתוך 3-1 ימי עסקים.
- חבילות לדרום הארץ (עד העיר דימונה) ולצפון הארץ (עד לרמת הגולן) יופצו בתוך 5-1 ימי עסקים.
- חבילות לאזור השומרון (עד סוף כביש 5 ועשרה קילומטרים מסביב לעיר אריאל) יופצו בתוך 7-1 ימי עסקים.
- חבילות ליתר איזורי הארץ (מדרום לעיר דימונה או אזור ים המלח או מצפון לרמת הגולן) יופצו בתוך 14-3 ימי עסקים.
- יום ביצוע ההזמנה לא יחשב כיום עסקים למניין הימים לשילוח החבילות.
- ימי עסקים יחולו בימי החול ראשון עד חמישי, לא כולל שישי, שבת ערבי חג וימי חג.
- הספקה מחוץ לתחומי ישראל:
- הספקת המוצר ללקוח מחוץ ישראל תתבצע באמצעות דואר ישראל במסלול דואר מהיר ״EMS״.
- עלות משלוח 50 $ (usd), עד משקל של 5 קילוגרם.
- זמני ההספקה יהיו בהתאם למדיניות חברת השילוח.
מדיניות ביטול עסקה והחלפת מוצרים
- כל האמור לעיל ולהלן הינו בכפוף לחוק להגנת הצרכן התשמ"א-1981.
- ביטול עסקה או החלפת מוצר יתאפשרו עד 14 יום מרגע קבלת המוצר.
- יש להודיע לחברה על ביטול העסקה או החלפת המוצר (להלן: ״ההודעה״) –
- טלפון 050-2260414 / 03-5277971
- מייל HATTORI.BANOZ@GMAIL.COM
- יש לציין בעת ההודעה שם מלא ומספר תעודת זהות של הלקוח.
- לאחר מתן ההודעה יתואם מועד החזרת המוצר בין הלקוח לחברה. אחריות בגין החזרת המוצר לחברה תהיה של הלקוח.
- לאחר שהמוצר יוחזר על ידי הלקוח יינתן החזר כספי מלא בגין המוצר, למעט דמי המשלוח ששלומו במעמד ההזמנה או יסופק מוצר חלופי לבחירת הלקוח (במקרה זה הלקוח יישא בעלויות שילוח המוצר החלופי).
- לא ניתן להחזיר מוצרים שבוצע בהם שימוש או מוצרים שאינם באריזתם המקורית.