מדיניות הספקת המוצר

  • הכתובת שהוזנה באתר על ידי הלקוח תהווה הכתובת להספקת המוצר.
  • אם לאחר ביצוע ההזמנה יתברר כי המוצר אזל בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה ללקוח בתוך שני ימי עסקים. הלקוח יוכל לבחור בין קבלת מוצר חלופי ובין קבלת החזר כספי מלא בגין המוצר שאזל.
  • הספקה בתחומי ישראל:
    • הספקת המוצר ללקוח תתבצע על ידי חברת שילוח או דואר רשום או באיסוף עצמי.
    • עלות משלוח 35 ש״ח.
    • הזמנה בסך כולל של 300 ש״ח ומעלה המשלוח יבוצע ללא עלות.
    • זמני הספקה:
    • איסוף עצמי יתאפשר במהלך שעות פעילות חברה בתיאום מראש בלבד.
    • חבילות למרכז הארץ (גדרה עד חדרה) יופצו בתוך 3-1 ימי עסקים.
    • חבילות לדרום הארץ (עד העיר דימונה) ולצפון הארץ (עד לרמת הגולן) יופצו בתוך 5-1 ימי עסקים.
    • חבילות לאזור השומרון (עד סוף כביש 5 ועשרה קילומטרים מסביב לעיר אריאל) יופצו בתוך 7-1 ימי עסקים.
    • חבילות ליתר איזורי הארץ (מדרום לעיר דימונה או אזור ים המלח או מצפון לרמת הגולן) יופצו בתוך 14-3 ימי עסקים.
    • יום ביצוע ההזמנה לא יחשב כיום עסקים למניין הימים לשילוח החבילות.
    • ימי עסקים יחולו בימי החול ראשון עד חמישי, לא כולל שישי, שבת ערבי חג וימי חג.
  • הספקה מחוץ לתחומי ישראל:
    • הספקת המוצר ללקוח מחוץ ישראל תתבצע באמצעות דואר ישראל במסלול דואר מהיר ״EMS״.
    • עלות משלוח 50 $ (usd), עד משקל של 5 קילוגרם.
    • זמני ההספקה יהיו בהתאם למדיניות חברת השילוח.

מדיניות ביטול עסקה והחלפת מוצרים

  • כל האמור לעיל ולהלן הינו בכפוף לחוק להגנת הצרכן התשמ”א-1981.
  • ביטול עסקה או החלפת מוצר יתאפשרו עד 14 יום מרגע קבלת המוצר.
  • יש להודיע לחברה על ביטול העסקה או החלפת המוצר (להלן: ״ההודעה״) –
    • טלפון 050-2260414 / 03-5277971
    • מייל HATTORI.BANOZ@GMAIL.COM
  • יש לציין בעת ההודעה שם מלא ומספר תעודת זהות של הלקוח.
  • לאחר מתן ההודעה יתואם מועד החזרת המוצר בין הלקוח לחברה. אחריות בגין החזרת המוצר לחברה תהיה של הלקוח.
  • לאחר שהמוצר יוחזר על ידי הלקוח יינתן החזר כספי מלא בגין המוצר, למעט דמי המשלוח ששלומו במעמד ההזמנה או יסופק מוצר חלופי לבחירת הלקוח (במקרה זה הלקוח יישא בעלויות שילוח המוצר החלופי).
  • לא ניתן להחזיר מוצרים שבוצע בהם שימוש או מוצרים שאינם באריזתם המקורית.